REGULAMIN SKLEPU
I. Warunki realizacji usługi.
1. Sklep internetowy www.misimi.pl, widniejący także pod witryną www.misimi.com.pl, prowadzony jest przez Laurami sp. z o. o.
ul. Święty Wojciech 25/1 61-749 Poznań, NIP: 7831783965
Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.misimi.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Rejestracja może być dokonana po zapełnieniu koszyka lub przed rozpoczęciem składania zamówienia. Rejestracja upoważnia naszą firmę do wystawiania rachunku bez podpisu. Dane podane przy rejestracji, będą wykorzystane wyłącznie przez firmę Laurami sp. z o. o. do wystawiania rachunku oraz do korespondencji.
3. Zamówienia przyjmowane są cały rok, 24 godziny na dobę, drogą elektroniczną. Złożenie zamówienia oznacza automatyczną akceptację niniejszego regulaminu.
4. Do każdego zamówienia wystawiona zostanie faktura.
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
5. Złożone zamówienie może zostać anulowane mailowo, poprzez adres zamowienia@misimi.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Zamówienie wysłane do klienta nie może zostać anulowane.
6. Wszystkie ceny podawane są w złotówkach i są cenami brutto. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania aukcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany oraz określony w zamówieniu poprzez klienta sposób.
7. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia.
8. Zawartość sklepu internetowego www.misimi.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksy cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
9. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedwpłaty.
10. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.misimi.pl są wolne od wad fizycznych i prawnych.
ZWROTY
11. Poniższa informacja skierowana jest tylko konsumentów. Konsumenta definiuje się jako osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Prawo odstąpienia od umowy nie znajduje zastosowania wobec klientów, którzy w myśl tej definicji nie są konsumentami.
12. W okresie 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru, klient detaliczny ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umowy na odległość. Prawo odstąpienia od umowy posiada konsument tylko w przypadku, kiedy umowa została zawarta wyłącznie przy użyciu środków komunikacji się na odległość: poprzez nasz sklep internetowy, pocztę lub e-mail. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością (produkt, metka, rachunek, pisemne oświadczenie klienta o odstąpieniu umowy zakupu oraz numer konta, na który należy zwrócić pieniądze) oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania, przeróbek itp.
Prawo do zwrotów oraz wymian nie obejmuje towarów szytych na zamowienie w standarowych wymiarach oraz indywidualnie dostosowanych do potrzeb klienta przez Misimi, czyli wszystkich , spersonalizowanych przeróbek, które nie są standardową ofertą sklepu (skracanie, wydłużanie, poszerzanie, inne przeróbki krawieckie).
13. Data doręczenia przesyłki zwrotnej nie może przekroczyć 30 dni kalendarzowych liczonych od daty doręczenia towaru kupującemu. Należy uprzednio poinformować sklep o chęci zwrotu mailowo (na adres zamówienia@misimi.pl).
Sklep www.misimi.pl, nie przyjmuje przesyłek wysłanych po terminie oraz za pobraniem.
14. Klient może dokonać zwrotu poprzez szybkiezwroty.pl wybierając z listy sklep “Misimi” – wówczas w momencie nadawania przesyłki zwrotnej nie ponosi żadnych kosztów, jednak kwota zwrotu środków za zwracany towar zostanie umniejszona odpowiednio o 12zł kosztu przesyłki.
15. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć uzupełniony formularz odstąpienia od umowy wraz z podaniem numeru konta, na które należy zwrócić pieniądze.
Formularz wraz z przesyłką należy wysłać na adres: Misimi ul. Jackowskiego 39, 60-535 Poznań
Koszty przesyłki zwrotu ponosi klient. W przypadku wymian, koszty nadania przesyłki ponosi sklep (dotyczy przesyłek nadanych za pośrednictwem szybkiezwroty.pl)
16. W przypadku uznania odstąpienia od umowy zwracamy pieniądze (w tym koszty dostarczenia zamówienia) w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.
17. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób, zwracamy kwotę podstawową – najtańszą, dostępną w sklepie, opcję wysyłki.
REKLAMACJA
17. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Jesteśmy zobowiązani dostarcznia Państwu towaru bez wad. W przypadku wad fabrycznych towaru, Użytkownik może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w naszym sklepie. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z biuro@misimi.pl . Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dokument sprzedaży, który klient otrzymuje wraz z zakupem towaru.
18. Reklamacji podlega również niekompletna realizacja zamówienia, tj. dostawa mniejszej ilości produktów niż ta, która została zamówiona. W takiej sytuacji, dla złożenia reklamacji wystarczy przesłanie formularza reklamacji, zgodnego z ustawą.
19.
W sytuacji wystąpienia braku zgodności towaru z umową konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tego tytułu i zażądać:
- naprawy towaru,
- wymiany towaru.
Jeśli sprzedawca:
- odmówił naprawy lub wymiany towaru,
- nie naprawił lub nie wymienił towaru,
- próbował naprawić lub wymienić, ale towar nadal jest niezgodny z umową,
- oświadczył, że nie naprawi lub nie wymieni towaru w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta,
to konsument ma prawo do żądania obniżenia ceny lub – w przypadku istotnej niezgodności z umową – odstąpienia od umowy. Jeśli brak zgodności z umową jest istotny, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, bez uprzedniego skorzystania z prawa do żądania naprawy lub wymiany.
Przez istotną niezgodność rozumiany jest błąd, prze zktóry klient nie może właściwie korzystać z przedmiotu, jak np. niezgodne z zamówieniem wymiary towaru lub niewłaściwy print tkaniny.
19. Klient powinien podać w zgłaszanej reklamacji dane kontaktowe umożliwiające skontaktowanie się z klientem, np. numer telefonu lub adres e-mail.
20. Sprzedawca poinformuje klienta o rozpatrzeniu reklamacji w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji.
KOSZTY WYSYŁKI
21. Dostawa zamówionych towarów realizowana jest za pośrednictwem Kuriera InPost/DPD/DHL/Pocztex/Paczkomat inPost, w zależności od wybranej przez Klienta metody dostawy, spośród oferowanych przez sklep. Zamówiony towar przygotowujemy do wysyłki zwykle w ciągu jednego dnia roboczego (maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych) od momentu otrzymania potwierdzenia płatności lub od momentu złożenia zamówienia (w przypadku przesyłki za pobraniem). W naszym sklepie można zamawiać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień. Koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia. Zamówienia złożone i opłacone (lub w opcji za pobraniem), do godziny 11:00, z opcją wysyłki Kurierem/do paczkomatu, nadajemy tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone po godzinie 11:00 nadawane są dnia następnego.
Koszt przesyłki uzależniony jest od sposobu płatności oraz wybranego przewoźnika:
Kurier InPost – 12zł (dostawa na drugi dzień roboczy od daty nadania)
Paczkomat inPost – 12 zł (dostawa na drugi dzień roboczy od daty nadania)
Paczkomat inPost (doręczenie w weekend) – 15zł
Kurier InPost płatność za pobraniem – 20zł (dostawa na drugi dzień roboczy od daty nadania)
Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 350 zł.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Przelewy24.pl
Kupując możesz zapłacić za towar korzystając z systemu płatności on-line Przelewy24.pl.
Firma jest pośrednikiem finansowym, który umożliwia natychmiastową realizację usług on-line. W ten sposób sprzedawca w ciągu kilku minut otrzymuje potwierdzenie od Przelewy24.pl, że zamówienie zostało zapłacone.
Płacąc on-line możesz wybrać jeden z ponad 35 banków, aby dokonać natychmiastowego przelewu księgowanego przez bank w czasie rzeczywistym. Usługa ta umożliwia pełną automatyzację i realizację zamówień w trybie natychmiastowym (24/7). Płatność jest bezpieczna dzięki szyfrowaniu SSL. Więcej informacji na stronie: www.transferuj.pl
PayPal
Jeśli jesteś użytkownikiem usługi PayPal, możesz wówczas zapłacić on-line w naszym sklepie.
PayPo
Możesz zapłacić za towar za pomocą płatności odroczonej PayPo. Jest to usługa świadczona przez PayPo Sp. z o.o. we współpracy z Przelewy24.pl. Polega na odroczeniu płatności za zamówienie do 30 dni od zawarcia umowy sprzedaży lub rozłożeniu płatności na maksymalnie cztery raty.
Laurami sp. z o. o. sp. k.
ul. Św. Wojciech 25/1
61-749 Poznań
Numer rachunku bankowego w ING:
35 1050 1520 1000 0090 3182 3942
Płatność przy odbiorze
Możesz zapłacić kurierowi InPost za zamówenie przy odbiorze paczki.
II. Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych otrzymanych w procesie rejestracji. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo do wglądu, modyfikacji oraz żądania usunięcie swoich danych.
III. Postanowienie końcowe.
1. Regulamin może zostać zmieniony w każdym czasie. Zmiany regulaminu obowiązują od chwili ich publikacji w sklepie internetowym. Zmiany nie wpływają negatywnie na prawa i obowiązki użytkownika w zakresie już realizowanych usług.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Wszelkie uwagi do funkcjonowania sklepu, prezentacji i wiarygodności danych czy stwierdzonych nieprawidłowości, prosimy kierować przez formularz kontaktowy.
4. Sklep stosuje politykę cookies, która określa zasady wykorzystania plików cookies (tj. ich przechowywania na urządzeniu użytkownika i uzyskiwania do nich dostępów) w sklepie. Brak zmian dokonanych przez użytkownika w przeglądarce oznacza akceptację polityki cookies stosowanej przez sklep.