FAQ – najczęstsze pytania

Jak mogę zwrócić towar? 

Nienoszony towar wraz z oryginalnymi metkami, paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu (dołączamy go do paczki, możesz go również pobrać tutaj) odeślij do nas na adres:

Misimi, ul. Jackowskiego 39
60-535 Poznań

O otrzymaniu przesyłki będziemy Cię informować mailowo, a środki zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania paczki. Przyjmujemy przesyłki nadane za pomocą każdego przewoźnika (z wykluczeniem przesyłek pobraniowych oraz nadanych do paczkomatu).

Ile mam czasu na zwrot/wymianę towaru?

Zwrotu/wymiany towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Jeśli jednak w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujesz nas mailowo o chęci zwrotu – wówczas od dnia wysłania wiadomości masz kolejne 14 dni na dostarczenie towaru do nas.

Jak mogę wymienić towar?

Wymiany są u nas błyskawiczne! Wystarczy, że w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki wyślesz do nas towar z wypełnionym formularzem (dołączamy go do paczki, możesz go również pobrać tutaj , a my w ciągu kolejnych 2/3 dni odeślemy do Ciebie wymieniony produkt na nasz koszt 🙂 jeśli szczególnie zależy Ci na czasie – zadzwoń do nas!

Jak mogę zareklamować towar?

Reklamowany produkt wyślij do nas wraz z dołączonym opisem wady oraz fakturą na adres:

Misimi, ul. Jackowskiego 39
60-535 Poznań

Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas maila o dalszych krokach. Reklamację możesz zgłosić w ciągu 2 lat od zakupu.

Czy zwracany/wymieniany/reklamowany produkt mogę dostarczyć osobiście do Showroomu?

Oczywiście! Jeżeli jesteś z Poznania, nie musisz wysyłać do nas paczki. Przynieś produkt do naszego showroom’u przy ul. Jackowskiego 39, a my zajmiemy się wszystkim na miejscu 🙂

Jak wybrać rozmiar sukienki ciążowej?

Przy modelach z oznaczeniami rozmiarowymi (S, M, L) zalecamy wybierać ten rozmiar, który nosiłaś przed ciążą. Jeśli chodzi o rosnący brzuszek – bez obaw – projektujemy sukienki tak, aby zapewnić Ci pełen komfort nawet w 9. miesiącu ciąży, dlatego na pewno nie zabraknie na niego miejsca 🙂

Planujesz zakup modelu z oznaczeniem ONE SIZE? To idealna decyzja jeśli nosisz rozmiar S, M lub L. Modele ONE SIZE będą odpowiednio leżały na każdym z tych rozmiarów.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do wyboru rozmiaru – zadzwoń do nas, chętnie doradzimy – 570056250 🙂

Czy sukienki mogę nosić też po ciąży i po zakończeniu karmienia?

Jasne! Każdy z modeli naszych sukienek jest stworzony w taki sposób, aby służyć Ci również po ciąży i po zakończeniu karmienia. Wszyte zamki do karmienia są niewidoczne, więc kreacje świetnie sprawdzą się na co dzień jako zwykłe sukienki.

W przypadku modeli przylegających, ze specjalnymi zakładkami na ciążowy brzuch (np.  model Luna) zakładki okażą się świetne przy chęci zamaskowania ewentualnych niedoskonałości w okolicy brzucha (sprawdzą się szczególnie przy pierwszych miesiącach po rozwiązaniu).

Jak karmić piersią w sukienkach?

W Misimi stawiamy na Wasz komfort i dyskrecję. W większości naszych modeli karmienie umożliwiają dyskretnie wszyte zamki, które nie tylko pomogą łatwo nakarmić, ale i będą  przy tym totalnie niewidoczne! Inne modele pozwolą Wam na karmienie dzięki odchylanym dekoltom czy specjalnym zakładkom.

Z jakich materiałów szyte są Wasze rzeczy?

Szyjemy wyłącznie ze sprawdzonych (i zaakceptowanych przez Was;)) materiałów. To naturalne, oddychające tkaniny, takie jak wiskoza czy bawełna.
Wszystkie dzianiny są produkowane oraz barwione wg naszych wytycznych kolorystycznych w Polsce – w Łodzi.
Tkaniny (tj. wszystkie modele w printy) docierają do nas, na zamówienie, z Hiszpanii – wzory, które u nas znajdziecie są w większości zarezerwowane wyłącznie dla Misimi, co oznacza, że nie znajdziecie ich u żadnej innej marki.

Wszystkie ubrania szyjemy w zaprzyjaźnionych szwalniach w Wielkopolsce.

Nasze sukienki to głównie miękka, oddychająca wiskoza lub bawełna. W przypadku sukienek przylegających w składzie znajdziesz też dodatek elastanu (zapewnia odpowiednią ciągliwość materiału).

Jaki model będzie odpowiedni dla wysokiej osoby?

Jeśli jesteś wysoką osobą i wolisz dłuższe sukienki – dobrą opcją mogą okazać się np. modele, do których dołączamy paski. Dzięki możliwości „zbluzowania”, czyli tym samym skrócenia sukienki paskiem, szyjemy ją trochę dłuższą 🙂 W naszej ofercie znajdziesz też sukienki Midi! Jeśli nadal masz wątpliwości co do modelu – zadzwoń, chętnie Ci doradzimy – 570056250!

Jaki model będzie odpowiedni dla niskiej osoby?

Większość naszych modeli sięga mniej więcej do kolan lub kawałek za kolano. Pamiętaj, że przy modelach ONE SIZE, po przewiązaniu sukienki paskiem, możesz modyfikować jej długość – to świetna opcja dla osób niższych lub po prostu lubiących krótsze kreacje 🙂

Jaki model wybrać, aby zamaskować niedoskonałości po ciąży?

Zdecydowanym numerem 1. będzie tu model Luna czy Miss Cool – zakładki na brzuchu zamaskują to, co niechciane, żebyś nadal czuła się kobieco i pewnie!

W przypadku modeli o luźniejszym kroju – również z łatwością zamaskujesz ewentualne niedoskonałości, możesz dodatkowo podkreślić paskiem talię, co optycznie wyszczupli sylwetkę nie uwydatniając przy tym okolic brzucha.

Jaki model wybrać dla osoby z większym biustem?

Szyjemy modele, które pomieszczą również większe biusty. Ze spokojem będą odpowiednie dla rozmiaru od B do F. Jednak dla pewności zawsze zerknij w tabelę rozmiaru danego produktu – znajdziesz tam dokładne informacje.

ONE SIZE – dla jakiego rozmiaru?

Nasz ONE SIZE będzie idealną opcją dla rozmiarów od mniejszego S nawet do większego L! Dla pewności zawsze zerknij do tabeli rozmiarów konkretnego produktu.

Czy mogę złożyć zamówienie z odbiorem z Paczkomatu?

Oczywiście, wiemy jak chciałyście, aby możliwość odbioru przesyłki z paczkomatów pojawił się u nas w sklepie i oto jest!
Opcja „Paczkomat” do wyboru przy składaniu zamówienia 🙂

Jak mogę zakupić kartę podarunkową?

W naszym sklepie, znajdziesz ją pod nazwą „Gift card”. Możesz też zadzwonić do nas pod nr 570056250 lub napisać maila na adres aga@misimi.pl  – złożymy zamówienie za Ciebie a kartę podarunkową dostarczymy kurierem w formie papierowej lub mailowo w formacie PDF (jeszcze tego samego dnia) 🙂

Jak prać sukienki?

Nasze sukienki szyjemy z naturalnych, delikatnych tkanin. W dbałości o to, aby służyły Ci jak najdłużej, zalecamy prać je ręcznie, w 30 stopniach. Sukienek nie należy odwirowywać w pralce ani suszyć w suszarce bębnowej.

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Oczywiście! Specjalnie na Waszą prośbę uruchomiłyśmy przesyłki zagraniczne. Składając zamówienie wybierz kraj, do którego mamy wysłać paczkę, a resztą zajmiemy się my 🙂 koszt wysyłki przesyłek europejskich jest niezmienny – niezależnie od wybranego kraju wynosi 35zł.

Mam pilną sprawę – w jaki sposób najszybciej się z Wami skontaktuję?

Najszybciej oczywiście będzie do nas zadzwonić (570056250). Jesteśmy na posterunku od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Możesz też napisać maila do Agi (aga@misimi.pl) lub Zuzi (zuzia@misimi.pl), na pewno szybko uzyskasz pomoc, gwarantujemy! 🙂

Właśnie złożyłam zamówienie, kiedy otrzymam paczkę?

Jesteśmy znane z ekspresowych wysyłek! Jeżeli złożyłaś zamówienie do 14:00, paczka będzie u Ciebie na następny dzień. Zamówienia złożone po 14:00 wysyłamy kolejnego dnia roboczego. Jeżeli zależy Ci na szybkiej wysyłce – zadzwoń do nas 🙂 Zrobimy wszystko, aby paczka trafiła jak najszybciej.

Chciałabym złożyć już zamówienie, ale zapłacić za nie za kilka dni. Czy jest to możliwe?

Oczywiście! Jeżeli chcesz być pewna, że dostaniesz swoją wymarzoną sukienkę zanim się wyprzeda, możesz złożyć zamówienie i zapłacić za nie za kilka dni. Możesz zrobić to na dwa sposoby:

  1. W opcjach płatności wybierz „płatność za pobraniem” a w „uwagach od klienta” zostaw nam informację w jaki dzień mamy wysłać zamówienie.
  2. W opcjach płatności wybierz „przelew tradycyjny” i przelej nam kwotę za zamówienie w dogodny dla Ciebie dzień! Koniecznie daj nam o tym znać w notatce do zamówienia! Paczkę wyślemy w momencie kiedy środki wpłyną na nasze konto.
    Dane do płatności znajdziesz tutaj 

Płatność za moje zamówienie nie przeszła. Dostałam maila, że zamówienie zostało anulowane – co robić?

Nie martw się, coś musiało pójść nie tak – zadzwoń do nas, a my wygenerujemy dla Ciebie link do ponownej, szybkiej płatności i wyślemy go na Twojego mail’a, tak, aby jak najszybciej udało się sfinalizować zamówienie 🙂

 

Masz inne pytanie, na które nie znalazłaś tu odpowiedzi?
Zadzwoń do nas – 570056250!